@bombomtankturkiye BomBomTank BomPuan nasıl yüklenir ve Webshoptan eşya nasıl alınır ? « PvP uzmanı - Tüm oyun pvp serverların uzmanı

Labels

Cloud Numbered Labels

Footer Widget #1

AS

Footer Widget #4

Facebook Box

GameCategory

Blogger tarafından desteklenmektedir.

7 Mart 2015 Cumartesi

BomBomTank BomPuan nasıl yüklenir ve Webshoptan eşya nasıl alınır ?

Unknown / / 1
Bu yazıda sizlere BomBomTankta BomPuan yükleme nasıl yapılır ve  webshoptan eşya satın alma nasıl olur onu göstereceğim

BomPuan Yükleme nasıl yapılır ?

Bompuan yükleme nasıl yapılır öğrenmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz

1. Adım oyuncu profiline giriş yap !

2. Adım BomPuan satın alma sayfasına git
3. Adım Satın alacağın kanalı seç
Burada eğer ki Mobil ödeme,Banka havalesi gibi seçenekleri kullanacaksan  birgame.com ve gamealisveris.com  yazan seçeneklerden  1 tanesinin üzerine tıkla   girdikten sonra yüklemek istedigin BomPuan'a ait e-pin kodunu satın al

3. Adım b:  Eğer ki PayPal ile satın almak istiyorsan  aşağıdaki satın al butunlarından sana uygun olana tıkla
4. Adım satın aldığın e-epin kodunu gir ve BomPuanları al

Bunun için E-Pin kodu gir yazan yere tıklıyoruz ve açılan sayfadaki kutucuğa epin kodumuzu yapıştırıp Ödülleri al butonuna basıyoruz



Şimdi E-pin kodunu girmemiz gereken yere giriyoruz


5. Adım  Ödülleri al butonuna basıyoruz ve  BomPuanın Başarı ile yüklendiği mesajı çıkıyor karşımıza
Artık bompuanlarımız yüklendi  webshop'a girebiliriz



WebShoptan eşya nasıl satın alınır ?
1. Adım BomBomTank webshop adresine giriş yap !
Webshop adresi: Turkiye serveri için: bombomtank.com/webshop

2. Adım adrese girdikten sonra  bombomtan'a kayıtlı bilgilerimiz ile giriş yapıyoruz

3. Adım Webshop açıldı  satın almak istediğimiz eşyanın üzerine tıklıyoruz
4. Adım Açılan sayfada eşya bilgilerini göreceksin Satın al yazan düğmeye tıklıyoruz ve eşyamız geliyor
Satın al butonuna tıkladıktan sonra ekrana satın alma başarılı yazısı gelecketir


Ve eşyamızı satın aldık oyuna girip mail kutusuna baktğımızda eşyamız orada olacaktır

Sağ taraftaki kullanıcı bölümünden ne kadar bompuanınız kaldığını görebilirsiniz




BomBomTank ekibi iyi oyunlar diler.

Unknown


BomBomTank
Facebooktan takip et ! @bombomtankturkiye

1 yorum:

  1. aga bişi sorucam ben yanlışıkla çanta şifi koydum çanta şifi maile yolladı ona nasıl bakacam

    YanıtlaSil

Labels

Recent News